Επαγγελματικός εξοπλισμός Ho.Re.Ca.

Γιατί να γίνω μέλος;

Τα μέλη της κοινότητάς μας έχουν πρόσβαση σε επιπλέον εκπτώσεις (π.χ. εποχιακές προσφορές) και επιβραβεύσεις (σύνολο αγορών, αφοσίωση, κατάθεση μετρητών κ.ο.κ.) που μπορούν να φτάσουν έως 5% επιπλέον από τις εκπτώσεις που προσφέρονται σε μη εγγεγραμμένους χρήστες. Σε κάθε περίπτωση έχουμε φροντίσει να υπάρχει η δυνατότητα αγοράς χωρίς εγγραφή για όσους το επιθυμούν.

Τι σημαίνουν οι διαφορετικές ενδείξεις στην διαθεσιμότητα των ειδών σας;

  • Διαθέσιμο: Υπάρχει επαρκές υπόλοιπο για την εξυπηρέτηση της παραγγελίας σας.
  • Χαμηλή διαθεσιμότητα: Το υπόλοιπο αποθήκης είναι χαμηλό και είναι πιθανό να επηρεάζεται από δεσμεύσεις (παραγγελίες που δεν έχει επιβεβαιωθεί η πληρωμή τους).
  • Αναμένεται. Το υπόλοιπο αποθήκης είναι μηδενικό αλλά το είδος αναμένεται στην επόμενη εισαγωγή.
  • Προπαραγγελία: Το είδος δεν είναι άμεσα διαθέσιμο και ο πελάτης θα ενημερωθεί για τις εκτιμώμενες ημερομηνίες της επόμενης άφιξης από το Τμήμα Πωλήσεων. Υπάρχει πάντα η δυνατότητα μεμονωμένης εισαγωγής, τα μεταφορικά έξοδα της οποίας επιβαρύνουν τον πελάτη.
  • Καταργήθηκε. Το είδος δεν είναι πλέον στον κατάλογό μας. Αν υπάρχει άλλο είδος που το αντικαθιστά, θα βρείτε σχετικό σύνδεσμο στην περιγραφή του.

Πώς μπορώ να συγκρίνω είδη;

1. Πατήστε την επιλογή σύγκρισης που είναι διαθέσιμη στις λίστες ειδών και στις αναλυτικές σελίδες των προϊόντων.

2. Θα ενημερωθείτε μέσω αναδυόμενου παράθυρου ότι το είδος προστέθηκε στην λίστα σύγκρισης. Περιμένετε 5 δευτερόλεπτα για να κλείσει το παράθυρο. Εναλλακτικά πατήστε το Χ που βρίσκεται πάνω δεξιά στο πλαίσιό του.

3. Επιλέξτε το επόμενο είδος με τον ίδιο τρόπο.

4. Όταν έχετε επαναλάβει την διαδικασία με όλα τα είδη πατήστε την επιλογή ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ. Θα την βρείτε διαθέσιμη είτε στο αναδυόμενο παράθυρο (κάτω δεξιά) είτε στο κορυφαίο μενού σαν επιλογή μέσα στο λογαριασμό σας.

Πώς μπορώ να αποθηκεύσω είδη στα αγαπημένα;

  • Αν βρίσκεστε στις λίστες ειδών χρησιμοποιήστε το σχετικό εικονίδιο.
  • Αν είστε μέσα στο είδος πατήστε την επιλογή Προσθήκη στα αγαπημένα που βρίσκεται κάτω από το πεδίο της τιμής του είδους.

Πώς μπορώ να δω την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Κάθε παραγγελία συνοδεύεται από έναν μοναδικό αριθμό με την μορφή #1234. Μπορείτε να δείτε την εξέλιξή της με δύο τρόπους:

  • Αν δεν είστε συνδεδεμένοι, συμπληρώστε τον αριθμό της παραγγελίας σας χωρίς το σύμβολο #  (πχ. 1234 και όχι #1234) στο πεδίο Παρακολούθηση Παραγγελίας. Θα το βρείτε στο αναδυόμενο μενού Ο λογαριασμός μου. Θα λάβετε άμεσα το σχετικό ενημερωτικό email.
  • Αν είστε συνδεδεμένοι πατήστε στην επιλογή "Παραγγελίες" η οποία βρίσκεται στο αναδυόμενο μενού "Ο Λογαριασμός μου". Εκεί θα δείτε όλες τις τοποθετημένες παραγγελίες σας, ακόμα και αυτές που έχουν ήδη εκτελεστεί. Εναλλακτικά χρησιμοποιήστε το πεδίο "Παρακολούθηση Παραγγελίας" που βρίσκεται χαμηλότερα στο ίδιο μενού, εισάγοντας τον αριθμό της παραγγελίας σας χωρίς το σύμβολο #  (πχ. 1234 και όχι #1234). Θα λάβετε άμεσα το σχετικό ενημερωτικό email.

Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Για αλλαγές ή ακυρώσεις παραγγελιών που δεν έχουν εκτελεστεί στείλτε άμεσα email στο sales@emko.gr με τον σχετικό τίτλο (Αλλαγή παραγγελίας ή Ακύρωση παραγγελίας).

Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, καλέστε μας στο 2109401702.

Σημαντική σημείωση: Αν η παραγγελία σας έχει ήδη εκτελεστεί και αποσταλεί, θα επιβαρυνθείτε τυχόν έξοδα επιστροφής.

Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου;

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση λανθασμένης εκτέλεσης της παραγγελίας από την αποθήκη μας (π.χ. λάθος είδος, λάθος χρώμα κλπ.) και τυχόν έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την ΕΜΚΟ Κουτελάς Α.Ε.

Οποιαδήποτε άλλη επιστροφή δεν γίνεται δεκτή. Υπενθυμίζεται Η ΕΜΚΟ Κουτελάς Α.Ε. δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις ή φθορές που προέκυψαν από εταιρείες courier ή πρακτορεία που επέλεξαν οι πελάτες της.